" SEGMEN | Serius , Blog Ini Menarik Perhatian Aku ! "


Klik banner untuk join

Blog yang menarik perhatian aku :
Sebab aku minat blog ni :

  • Cisdel , aku minat gile kat blog ni sebab blog ni mempunyai banyak gambar-gambar yg menarik .. tak banyak menulis , semuanya dengan gambar sahaje .. Best !
  • AizulMarcello , aku minat blog ni pulak sebab blog ni merupakan blog seorang photograper yg mempunyai muke ala-ala org cine .. Entry nye kekadang boleh wat aku tergelak sorang-sorang , Blog yg sentiase dipenuhi dengan gambar-gambar yg di shoot 
  • KariNgeri  , Blog ni pulak aku minat sebab blog ni mempunyai banyak gambar-gambar yg mengerikan .. Boleh wat kan selera makan aku hilang selame 1minggu .. Gambar-gambar di blog ni boleh dijadikan iktibar kepade sesiape yg membaca nya .. 

p/s : Kebanyakan blog yg aku minat adelah disebabkan banyak gambar ..



    13 ulasan:

    1. huhu . semua berkaitan photo yer ? sangat menarik . thnx join ok ?

      BalasPadam
    2. NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/

      BalasPadam
    3. memang menarik perhatian lahh hehe :))

      BalasPadam
    4. jom join segmen nisa, if tak nak just support nisa sudah la ekk :)

      Segmen by Nisa

      BalasPadam
    5. syieda datang dari blog lyssa..^_^ jom ke blog syieda =.=

      jom ke blog syieda.. http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/segmen-serius-blog-ini-menarik.html

      BalasPadam
    6. selamat petang..salam kenal....;d

      BalasPadam
    7. follow u dari segmen lyssa >.< jemput singgah blog saya jugak : SEGMEN SERIUS BLOG INI MENARIK

      BalasPadam
    8. hye..nabila dtg dri segmen Kak Lyssa
      salam kenal ^^


      http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/10/segmen-serius-blog-ini-menarik.html

      BalasPadam
    9. sambung jalan-jalan di pagi ahad sempena segmen cik lyssa semalam.

      jom singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. blog simple yang memuatkan cerita bersambung hasil tulisan acik sendiri.

      selamat berhujung minggu tapi dah mandi ke belum?

      BalasPadam
    10. semua fav kite . tp kite suka gile baca blog kari ngeri smbil makan :P huahua .

      BalasPadam
    11. follow sini dr blog lyssasecret. slmt ptg. :D

      http://i-love-the-way-i-am.blogspot.com

      BalasPadam
    12. Pengen yang lebih seru ...
      Ayo kunjungi www.asianbet77.com
      Buktikan sendiri ..

      Real Play = Real Money

      - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
      - Bonus Mixparlay .
      - Bonus Tangkasnet setiap hari .
      - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
      - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
      - Cash Back up to 10 % .
      - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

      untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
      - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
      - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
      - WHATSAPP : +63 905 213 7234
      - WECHAT : asianbet_77
      - SMS CENTER : +63 905 209 8162
      - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

      Salam Admin ,
      http://asianbet77.com/

      BalasPadam

    kutukan korang

    Related Posts with Thumbnails
    Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest