Johnny English Reborn


Sabtu minggu lepas telah terjadi satu tragedi di mana aku dan kawan aku telah pergi ke sebuah mall yang terletak di Batu Pahat dengan menaiki bas coastal yg bole tahan buruknyer tuh .. dah macam karangan ayat nih ,, 

  Oke ,, aku dah tengok citer Johnny english nih , memang best giler ! Memang tak sie2 Rm12 aku terbang sebab tengok citer nih tak macam citer hantu bonceng .. Pelakonnyer best tp lawak nyer hampeh ! Cerite ni mengisahkan seorang ejen rahsia , Johnny , yang kembali beraksi disebabkan keadaan yang sangat memaksa walaupon pada awal nye dia ingin melupakan tugas lamanya yg  fail ketika di Mozambique .. Namun atas arahan Perkhidmatan Rahsia Diraja , dia terpaksa keluar dari cuti panjang untuk menghentikan sekumpulan pembunuh upahan antarabangsa yg dikenali sebagai Vortex yg mahu membunuh pemimpin dunia untuk mengucar-kacirkan negara ..

Dalam citer ni , Rowan Atkinson bijak membuang jauh watak Mr.Bean lalu menggeletek hati penonton sebagai Johnny . Dia juga mampu beraksi dengan senjata canggih dan memandu kereta mewah Rolls-Royce dan tidak lagi memandu kerta hijaunye .. Walaupon berlakon sebagai Johnny , dia tetap melakukan kesalahan yang teramat bodoh .. Dalam citer nih , Vortex telah mengupah seorang cleaner tua (Ah Po ) untuk membunuh si Johnny . Disebabkan kesengalan Johnny , dua kali dia tersilap tangkap Ah Po . Mule2 mak Pegasus ( Bos Johnny ) yg kedue Queen Elizabeth . hahaha !! Sengal giler !!

Bagi yang belom tengok uh , pastikan korang semue dah beli tiket untuk menyaksikan citer nih ..

P/s : yes ! chelsea kalah


1 ulasan:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    BalasPadam

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest