Header baru

Setelah 2minggu jari jemari beta tak berdansa di keybord burok ni , followers beta terus meningkat .. satu pencapaian yg membanggekan .. harap dapat masok dalam Malaysian book of records .. Dalam masa 2minggu tuh , hidup beta dipenuhi dengan kerje-kerje sekolah yg amat banyak !! berasap otak beta nih bile menyiapkan latihan Add math yg cikgu bagi .. pening nyer tak terhingge ..


Any way cun ark header baru beta nih .. ?? kredit to Ah Chunk sebab sudi membuatkan header untuk beta .. Ramai yang tanya beta kenapa mesti DSLR ?? kenapa tak letak gambar beta sendiri ?? hahaha !! ini kerana beta amat meminati camera nih .. beta teringin beli camera nih sejak dalam perot mak beta lagi .. kenape beta minat giler dengan DSLR ?? Beta minat giler dengan DSLR ni kerane beta suke hasil gambar-gambar yang diambil menggunakan DSLR ni .. Kenape beta suka dengan hasil gambar-gambar tersebut .. ?? ahh ... ! banyak betol soalan nyer .. Kalau nak tanye bebanyak korang face 2 face lah dengan beta ataupon gune Formspring .. kan senang .. !

Untuk membazirkan mase beta , beta ingin membuat pengemuman kepade semue bloggers yang dah join contest beta .. This announcement hanye untuk participants yang telah join contest beta .. untuk blogers yang tidak join this contest korang boleh close this blog and open a new blog ..
Penyertaan untuk Contest Aku Mahu Topup Free sudah pon tamat .. diulangi DAH TAMAT !! So , kepade bloggers yang ingin join contest ini harap maaf .. penyertaan anda akan ditolak dan anda dialu-alukan untuk join contest blogger lain .. Keputusan Contest akan diumumkan dalam minggu ini .. direplay dalam MINGGU ini .. !!
Nasi sudah masak ,, beta mahu makan .. buhbye ..
 
P/S : Teringin jadi sultan

6 ulasan:

  1. pergh nak dslr je..hahaha cun bro,colourful ;)

    BalasPadam
  2. pu3 suke gak DSLR 2..
    nak sgt2 lahh..aish..
    =)

    BalasPadam
  3. same lah kite .. tenga kmpol duit nih

    BalasPadam
  4. wokay la tu...dinaz teringin belajar ttg DSLR ni..sapa yg nak jd cikgu nanti ni..bole dinaz jd muridnya..hee.

    BalasPadam
  5. yeah2 .. !! beta pon teringin belajar DSLR .. tengah mencari sifu DSLR nih !

    BalasPadam

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest