Back to school



Esok dah start sekolah ,, adoyaii ! cepat betul mase merangkak .. pejam celik pejam celik dah form 4 aku ni .. Mase tu bergerak seakan-akan kapal terbang yang menuju ke Heathrow Airport dengan kelajuan 500 km/j .. Agak mustahil orang seperti aku ni dapat mengejarnya .. hahaha nerd sungguh ayat tersebut .. Malas betul nak tido malam ni and malas GILER ! aku nak berjalan kaki ke sekolah esok ,, haish kenape la submarine aku tu rosak ,, kalau tak rosak mesti drebar aku tak kan berhenti kerje and mesti esok aku akan ke sekolah menaiki submarine .. !!

Nasib baik lah cikgu disiplin yang baru masok sekolah aku ni punyer anak cun giler tahap Dr. Rozmey pon kalah .. Baru ade semangat nak pergi ke sekolah .. Kalau tak selame ni layu jer dah macam pokok sawit di belakang rumah yg separe tumbang disebabkan tuan kebun tak bagi baja ,, siyesly selame 14 tahun aku tinggal kat rumah yg ala-ala green house gitu ,, aku tak tahu pon siape empunyer kebun sawit di belakang umah aku .. terok kan ? Big apple yang terletak di pavilion batu pahat boleh lak amek tahu tapi pasal kebun di belakang rumah ni  pon taknak tahu ker ?? such a crazy bad this boy .. This is the temperament of the people of Malaysia ,, I do not understand how this can happen .. ini mesti salah doktor yang sambut kelahiran korang

Semoga hari esok menjadi hari yang agak menyeronokkan bagi aku ,, Next year aku SPM .. ahh ketakutan sudah kembali .. I'm the victim of SPM in 2012 .. !! Malam-malam macam ni kalau pekene nasi goreng + telur mata kerbau and sambal ikan bilis and milo ais tanpa ais sambil menonton cerite hantu mesti syiok kan ? hahaha !
Saya cucu Pak Dolah , Welcome back to sekolah !!

 


Cukop sampai sini saje ..

P/S : aku dah semakin tua ..

2 ulasan:

  1. pergi sekolah,jangan ponteng2..hahaha

    BalasPadam
  2. @aNnE : hey2 .. semangat nih !! padahal .. malas giler nak sekolah

    BalasPadam

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest