Topup Percuma, Ole-Ole Dari Sarawak & Hadiah Misteri

Buat pertama kalinyer aku di tag dalam bulan ini dan juga kali pertama aku di tag oleh Eyza . .  . Oh! thanks la Eyza . . . siyes aku cakap aku cukop terharu selepas menyaksikan cerite Ngangkung tadi . . Giler kelako !! aku rase cerite tuh merupakan cerite yg paling kelako dalam tahun 2010 . . sakit perot aku ketawe macam pontianak kat dalam big cinema tadi . . And aku rase aku lah insan yang ketawe paling kuat kat dalam big cinema tadi tapi nasib baik lah orang yg ade kat dalam tuh semua nyer sporting-sporting belake . . . hohoho ! secare tibe-tibe aku keluar dari tajok . . mungkin excited sangat kot kene tag nih . . wakaka ! kepade semue readers aku , aku memang macam nih so , korang paham-paham jela yer .. . 

Back to the title . . 

Aku mengharap sangat lah aku dapat bende alah tuh . . Coz aku nih pon memerlukan kredit ketika ini . . Da lame tak topup biase lah . . Duit pon takde sebab tuh la aku tak topup . . kalau lah aku dapat topup percume nih takyah lah aku mencarik and mintak mak aku duit . . . Hohoho .. . senyom-senyom :) . Jangan marah-marah yerr . . . Ngee~

Let's Start . . 


SYARAT-SYARATNYA IALAH:
1.COPY gambar diatas, pastu tepekkan atau PASTE di blog seksi u all berserta dengan inti2 pertandingan ni. mudah je kan? 
2. kena la jadi body guard@follower oh!Sern lu brader..tapi pastikan letak cakaran manja (link) di kritikan@komen GA ni..
3. letak la TOPUP PERCUMA, OLE-OLE    Sarawak & Hadiah Misteri tu kat blog manja korang ek..
4. letak la apa yang patut untuk oh! Sern jaja tentang blog manja u all tu.
5. yang UTAMA, terbuka kepada semua kontest ni.
6. Lastly, penting ni.penting..TAG lah mana2 member u all..banyak2 pun lagi okeh!
 Blog ini kepunyaan Muhamad Hairil Akif b. Hamid . . Dan blog ini adalah blog carca marba jem anggur yg ade kat peti sejok aku yang ditulis mengikut style aku.. aku akan tulis segala benda takkira apa-apa tajuk sekali pon . . 
Part nih yg aku suke coz aku boleh tag sesape saje ..  hohoho . . tengok lah aku tag siape . . Ngee~

Hope sangat-sangat dapat bende alah nih . . hehehehe . .. Err sory semue pompuan
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest