Danial Radcliffe , pelakon terkaya Britain

Daniel Radcliffe telah dinamakan sebagai pelakon terkaya britain di bawah umur 30 tahun.Pelakon utama 'The Harry Potter' itu telah mengumpul kekayaan hampir £46 Million (gileee) diekori rapat oleh Emma Watson (3rd) dan Rupert Grint (4th) dimana masing-masing menerima bayaran £20.6 million dan £19 million. Pelakon berusia 25 tahun, Keira Khightley plak dapat no. 2 iaitu dengan kekayaan sebanyak £30.1 million.Giler woo !! banyak tuh !! Aku rase kalau duit tuh ade kat dalam bank aku or dompet aku yg tenga kosong nih mungkin tujuh keturunan makan tak habes !! hahahaha !! thanks to abgteror . .  C:


p/s : sebenarnye director citer Harry Potter nih pernah tawarkan aku berlakon sebagai Harry Potter , , tetapi disebabkan Harry Potter nyer handsome lebih 1.5% dari aku terpakse la aku mengalah . .. . sob sob sob .. . yg aku muskil kalau betol lah Harry Potter nih ade kuase magic kenape dia taknak sembohkan rabun dia yg dah melarat tuh ??! muskil muskil . . .. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest