Banner Contest . .


Hari ni aku nak join satu contest yg dianjurkan oleh Fatin Izzati . . Kalau korang nak tahu ini merupakan contest yg pertama beliau. . Ermmm . . Makin ramai yg buat contest nih . Jeles aku . Ngee~ Oke contest nieh berkenaan banner atau header...so banner atau header saper yg paling menarik plus blog layout yg paling cantik n paling kemas akan menang...eh ! blog yg takde layout macam aku nih boleh join ker tak ?? ah lantak lah . . Yg penting aku nak join ini contest . . !! tak kire ! hohoho !Setiap contest mesti ade syarat-syaratnyer kan ? kalau korang nak tahu syarat-syaratnyer bace kat bawah nih . . 

1. become Fatin Izzati follower
2. buat entry pasal contest nieh n tinggal kan link entry korang di blog Fatin Izzati..so senang beliau nak view nati...
3. letak kan banner contest nieh pada side bar korang..
4. tag 3 blogger lain yang bertuah..
5. terbuka kepada sesiapa yang mempunyi blog sahaja..(blogger yg berada di malaysia sahaja)
6. tarikh tutup : 2 january 2011
7. pemenang akan  diumumkan pada 22 january 2011

Ni merupakan hadiah-hadiah kepade pemenang-pemenang . .. Hadiah topup lg tuh . . hahaha !! suke aku ! lepas nih dah takyah nak keluarkan duit semate-mate nak topup .. wakkaka !!
  • Tempat Pertama : Topup RM30 (mana-mana line handphone)
  • Tempat Kedua : Topup RM10 (mana-mana line handphone)
  • Tempat Ketiga : Topup RM5 (mana-mana line handphone)

Orang yg bertuah ditag :

p/s : Sory semue pmpuan lg ..  .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest