Tiada Tajuk

Assalamualaikum , salam sejahtera dan salam 1Malaysia . !

Ini la post pertama aku tanpa tajuk . Sebab ape takde tajuk ?? Sebab aku dah tak tahu nak letak tajuk aper . . Mungkin disebabkan aku ni selalu update kot . . hahaha ! Seriously aku cakap , aku ni dah banyak join contest tapi tak pernah menang pon dan aku juga tak pernah buat contest . . kot .. hohoho ! 

Cemburu  pulak rasenyer biler setiap kali aku blogwalking mesti ade blog yg aku singgah buat contest . . Rase macam nak buat jer contest nih tapi kewangan aku tidak mengizinkan . . Oh ! So sad ! Nampaknyer terpakse la aku tunggu earnings daripade Pak Cik Nuff . . sob sob sob . . 

Tapi takpe lah sebab insan yg cemerlang datang dari badan yg cergas dan otak yg cergas ! So, Wish my luck for my PMR result this year and also untuk contest-contest yg telah aku join . . Peace No War ( ayat yg ingin aku kate kan kepade pemimpin-pemimpin Korea Utara dan Selatan )


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest