One story

    Ini kesempatan aku mau ucapkan Selamat Tahun Baru 2011 buat semua pembaca blog aku yg cukup aku hormat !! Korang semua sudah banyak setia dengan ini blog daru dulu sampai lah sekarang hahaha ! ini kenyataan yer .. tak bagos tipu-tipu nih .. berdosa ! Dan aku cukup terharu lagi dan berkata tanpa korang semua blog aku ni hanyalah sampah-sampah yg bertebangan ditiup asap rokok .. !! Jadi kerana itu macam .. Aku berazam untuk membuatkan blog aku nih lebih ceria dan menarik disamping dapat menjadi salah satu blog yang sentiase dipenuhi bloggers dan bukan dipenuhi oleh penagih-penagih dadah .. 

     Korang punya azam apa ??! Kalau lain tahun dulu korang tak de azam punya .. tahun 2011 kasik letak azam yg kaw-kaw punya laa .. hahaha !! Baru kita ada matlamat dalam hidup dan sentiasa ingin jadi manusia yg berguna .. Ingat yer wahai bloggers semua .. hehehe .. 

     Jadi Happy New Year 2011 kepada for you all .. !! Diharap korang semua akan teros membukak , membace dan mengomen blog ini .. Diharap you all enjoy life tapi jangan lupa tuhan yer .. Okey see you next post ..

P/S : Awal betul aku ucap tahun baru kali nih .. agaknyer dah tak sabar nak masok form 4 kot .. hahaha !!

Cuaknyerr .... 9A !! Amiin !!

2 ulasan:

  1. 9a? amek arab ke.
    cheq dulu 9 jugak.
    arab ngan sejarah b..
    huwaa T__T

    BalasPadam
  2. yes !!
    hahaha !! oke la dapat b .. daripade sy nih sejarah ngn arab xpena dapat b .. asek c jer lg trok

    BalasPadam

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest