Tangan dan jari jemariku kaku


    Secara tiba-tiba tangan dan jari jemariku menjadi kaku untuk menulis .. Ini semua disebabkan lappy yg diletakkan betol-betol dihadapan bilik aku yang nampak kemas bila dilihat dari luar .. Wink-wink** hohoho ..
Tiap-tiap hari aku asyik menaip jer sampai kaku jari jemari dibuatnyer .. Dan juga aku terlupa dimana aku letak pencil box kesayangan aku walaupon pencil box aku tuh sudah separoh nyawer .. 

    Tukar topik pulak .. Start dari hari Rabu sampai lah sekarang aku asyik dengar suare adik-adik aku said "Cepat sikit" arghh ! Aku benci giler bile diorang cakap ayat tuh .. lagi-lagi bila mak aku ade di area berhampiran ngn lappy lembab nih .. Nanti terpakselah aku mengangkat bendere putih .. so sad , Sejak hari Rabu jugak lah aku jarang berblogwalking dan sejak tu lah blog aku jarang dikunjung orang ramai .. 

P/S : komen sikit template baru aku tu .. c: 
    

2 ulasan:

  1. selamat menjaga adik2
    lalala~~

    template eh..
    nice n simple~~

    BalasPadam
  2. huh ! takper diorang pandai jage diri maseng-maseng .. hahaha ! pemalas punyer abg ..
    hehe... thanks yer

    BalasPadam

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest