My 1st time using DSLR ..

Semalam adalah hari yang sungguh membanggakan aku ,, hohoho .. Buat kali pertama dalam sejarah hidup aku , aku menjadi fotografer menggunakan 1000D yang dimiliki oleh sdare ku di majlis pertunangan my auntie ..Selame nih aku gune kamere compact jer .. wakaka ! tak sie-sie aku berdoa selama nih .. Pada mulanya aku sedikit gementar nak gune bende alah tu .. hohoho .. korang tengok lah gambo-gmbo yang telah disnap oleh aku ... 





ini lah hasil kerje aku .. ade banyak lagi tapi malas nak upload sebab tuan kamere dah balik rumah .. ngee
P/S : result PMR ?? arghh .. !! cuak - cuak !

8 ulasan:

  1. @lana : yes2 .. stil amatur .. kene improve nih

    @Amzar : ceh2 .. poyo

    BalasPadam
  2. masih boleh di perbaiki.. lgpun 1st time guna kan?? so kira ok la tu

    BalasPadam
  3. 1st guna, biasa lar.. pic kabur2.. standard

    BalasPadam
  4. weh post gmba tanpa kebenaran!

    BalasPadam

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest