Looking Great Smile 2010 contest by Zainatun Adilah


'Thanks' kat Reen sebab mengetag aku yang tidak bersalah ni ..
Aku kene pikir due tige kali nak join bende alah nih .. Dan aku juge terpaksa mencari semua gambar aku yang terdapat di facebook aku dan juge kawanku .. Agak susah nak mencari gambo tu .. Ini kerana aku jarang bersenyum bile taking a picture .. Asek masam jer .. Hohoho .. setelah 2 hari setengah suku aku mencari gambo aku yang sedang tersenyum manis semanis air jagung buatan adik aku akhirnya aku jumpa juga .. Gambo ni diambil semasa aku di tingkatan 2 .. wajah dulu lain sekarang lain .. Sekarang lebih matang .. Ngee .. Okay ! taknak cerita panjang lagi lihatlah gambo aku yang seperti budak tidak matang dan tidak betol ni .. 


Handsome kan ?? hahahaha .. !! Rasenyer Dr. Rozmey lagi handsome kot .. Ngee ! 
Macam tak ikhlas kan nak senyum ? hahaha !
hey korang ! amik ni


P/S : teringin makan sate .. result PMR keluar bile ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest