Followers ke-200

  Alhamdulillah ,, hasil daripade aku berblogwalking akhirnye jumlah followers aku sudah mencecah angka ke 200 .. excited sungguh !! Terima kasih kat semua followers aku sebab sudi menjenguk blog yg tak seberape nih ,, So aku akan bagi satu award kat follower yg ke-2oo aku ..


To Nur Hafeeza please take this award yg boleh lah tahan nyer .. hohoho
Thanks kepada beliau kerana sudi menjadi follower blog burok nih .. kepada bloggers yg jenguk blog ini tapi belom menjadi follower cepat-cepatlah follow yer supaye kite bole share story  ..

Sejam due menjak nih ,, aku jarang chat dengan kawan mukebuku aku .. dan jarang juga aku lihat kawan-kawan aku yang selalu bermukebuku .. agaknyer diaorang seronok bercuti bersama family
yang tersayang kot .. 

P/S : sungguh bosan duduk di rumah ... emm .. bile aku boleh dapat topup free ?


8 ulasan:

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest