Aku dah jatuh cinta

Assalamualaikum , Salam Sejahtera dan salam 1Malaysia .

Hari ni agak sejuk .. tak tahu kenape .. aku yg berseluar pendek nih dah separuh beku dah .. mungkin ini tanda-tanda salji akan turun di bumi senggarang .. oke aku sedang merepek sekarang .. Bermula dari 26/12 sehingga la sekarang aku dah jatuh cinta .. pergh ! dengo jer namenyer aku dah jadi seperti ais yang sedang cair . belom lg tengok gambo die .. ahh !! Mata ku terbeliak sebesar bola sepak pabila melihat gambo-gambo nye yg sungguh seksi .. dengan rupa bentuknya yg sungguh menawan telah menyebabkan aku tergoda melihatnya .. Bukan calang-calang orang yg boleh dapatkan si dia nih .. agak susah bagi aku .. tapi aku akan berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk mendapatkan sebuah camera DSLR .. pergh ! sejak azali lagi aku inginkan camera ni .. but my mum said,,
Kalau nak bende alah tuh PMR 9A !! 
Argh .. !! melepas aku ! tapi takper aku akan kumpol duit dari sekarang.. Seriously , aku akan tukar blog aku ni ke blog photography selepas aku berjaya memiliki Dslr sebijik ..

Still takde idea .. cukop sekadar ini karangan dan video ini sahaje


Assalamualaikum ..

P/S : mencari DSLR 2nd sekitar batu pahat ..

8 ulasan:

  1. haa, law jmpe mura mura, bg tw aku ae. *p, batu phat jao lah men

    BalasPadam
  2. ah ... aq da jmpe byk kat area batu pahat nih ..

    BalasPadam
  3. DSLR memang smart yaw! I LOVE IT! ahaks!

    BalasPadam
  4. sya pon tgh brngan nk beli satu jgk..dpt d3100 pon dah ok..harga dlam 2ribu je..hehe

    JOM BACE ENTRY BARU =)
    "1.khairul fahmi vs nora danish vs julia perez"

    BalasPadam
  5. tu la.. aku igt nak angkut gak.. tp kne potong bajet byk ni.. hahaha..
    d3100 ni ok x? pixel lg tinggi dari d5000.. tp nape arge die lg murah dri d5000? ape beze d3100 ngn d5000?

    BalasPadam
  6. Miss SB : tau xper ..
    KimiCnoL : dah beli gitahu yerr
    SK : itu aku xtahu ..

    BalasPadam
  7. hahaha kesiannya.da tu mesti xdpt 9A ni kan hikhik..

    BalasPadam

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest