Hari pertama persekolahan.....

Dah lame aku tak mengupdate blog aq nie..adakah disebabkan aku nie busy mengemas brg sekolah ku???hohoho...takdelah...aku da lame tak mengupate blog aku nie coz com aku rosak larr..
tapi sekarang com aku da OK!!!HAHAHA!!!Cume keyboard jerr yg masih lg rosak..malas btol aku nk beli keyboard yg baru..hehehe mesti rmai yg tertanya2 aku nie menaip gune ape??hohoho aku menaip gune on-sreen keyboard jerr..sengkek btol la aku nie kan??hehehe
    Ok...berbalik pade tajok aku tuh...Pehhh!!!baru start skolah da ade kje skolah lepak tak lepak aku nie..
da la aku dpt tempat duduk yg 'puaka' sampai hati guru kelas aku bg tempat tuh...ARGHH!!!Geramnyerr!!
Mungkin ade sebab tertentu cgu aku suruh aku duduk kat situ...hohoho..salah satu sebab yg dapat aku rse ialah cgu nak aku struggle gilerr2 utk PMR agaknyerr laa..hahaha
  aku harap tahun nie kengkawan ku dpt mengatasi target pengetua SMKSenggarang Amiinn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest