Artikel terakhir aku pada tahun 2009!!











ramai yang tanya aku..Dari mana aku dapat nama humblemodest tuh....huhuhu aku dapat nama tu dari sebuah video hahah..& ramai juga yg tanye knape aku menulis blog..hohoho
ok secara jujurnya… masa mula-mula aku nak menulis blog dulu adalah kerana abg aku… aku jeles giler ngan abg aku apabile aku dengan tak sengaja telah membuka blog abg aku dan dari situlah...
aku mula berjinak-jinak ngan blog nie..huhu… tapi makin lama aku semakin bosan dengan blog kerana tidak ramai yg bg komen kat blog aku tuh tapi minat aku terhadap penulisan blog makin bertambah...Selain itu aku menulis blog adalah kerana aku dah mula bosan dengan internet…sejak aku mula kenal internet pada tahun 2004 dah banyak web da aku join… mostly web-web yang mengarut.. contohnya friendster,myspace,facebook dan apa ntah lagi… tapi benda tu semua mendatangkan keseronokan sekejap je… bosan gila… dan aku cuba carik benda baru plak…so aku pon menulis la blog.. huhuhu
Tapi.. hohoho setelah mengenal lebih mendalam lagi tentang blog ia memberi sinar baru pada cita-cita aku nak ada domain sendiri… sebab aku jumpa banyak blog yang mempunyai domain sendiri..dan sebab itu lah humblemodest wujud.. :)>- aku menulis blog adalah sebab kerana…kononnya nak mempromosi diri di internet…
dan akhir sekali… semua orang ada blog… menteri,penyanyi,pelakon,engineer,cikgu,lecturer,penulis buku,abg aku n akaq aku… sume ade blog.. hohooh nak gak ada blog.. hohoho jadi kamu pulak… kenapa kamu menulis blog??? dan kamu yang lagi sorang tu… kenapa kamu tak menulis blog… hohoho

2 ulasan:

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest