minggu pertama persekolahan...

Salam
wah agak lame aku xupdate blog ni huhu..
semenjak ni otak aku agak kosong utk mengupdate blog huhu..
xde idea utk aku tulis blog

semalam balik dari skolah tiber-tiber jer hujan..
best la plak coz da lame xmain ujan
bukan selalu ye x hehe..
lately ni pun setiap petang mesti ujan.
nk kua pun payah huhu..

n lately sori coz xdpt nk baca entri2 korang
mood nk online aku xde... huhu
sori la ea..
kalo ada kesempatan nanti aku akn bace entri2 terbaru korg
tunggu yerrr hehehe


huhuhuhuh...sebelom aku manamatkan entri terbaru aku nie..
aku akan letak video Promote Biar Putih Tulang Jangan Putih Mata..hehehe


nie bukan video larr..nie gambo jerr
videonyer kat bawah nie..

 
           

p/s: ape kne mengene minggu persekolahan,blog dengan video nie???hahaha
sje jer aku bubuh tjok tu coz xtaw nak bubuh tjok aper

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest