Happy Birthday !!!

Hohohoho...setelah beberapa ketika aku sibuk dengan kerje skolah aku,
Kini aku telah kembali!!hahahaha!!
Sejak 2menjak nie aku sering wat lawak bodoh aku tak taw nape???
agaknyer aku nie da jadi separa giler kot??Hahahaha!!!
Fuhhh...Penat giler pagi tadi..korang nak taw knape???
hehehe...call aku di talian 013-65........
hehehehe
OK..pagi tadi aku ngan members sekelas aku pegi padang untuk main bola sepak..
Syok abezz!!!Hahahaha...aku lah org yg pleng semangat  walaupon ketika tu aq ngah berpose...huhuhu
Lepas jer waktu PJK keadaan agak kecoh sdikit huhuhu..
this is because hari Sabtu merupakan Birthday gf (awekku) aku ...
umur baru 15 da ade awek..ape nak jadi la aku nie yerr
hahahahaha..but the way aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI JADI kat awekku & pembaca-pembaca blog aku yg menyambot birthday dyorag pada 16/1/2010 nie..Semoga korang panjang umor , di murahkan rezeki dan berjaya didunia dan akhirat!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest