Azam tahun baru aku????



  Hmm..tingggal berapa hari je lagi nak masok tahun 2010 ..tibe-tibe jer perasaan Takot aku dtg  ble pikir pasal 2010 nyh...Nak taw sebab pe???hmm...tolong bace lagi
Aku takot sebab taon 2010 aku akan menduduki PMR dan  tahun 2010 jugaklah pasukan bola sepak yg aku sokong giler-giler akan berhempas pulas dalam Piala Dunia...Hmm tapi bukan itu yg aku nak citerr
aku nak citer mengenai azam tahun baru aku..biasenye pade akhir tahun inilah org busy memikirkan azam tahun baru dyorag...aku pulak busy mengupdate blog..hehehehe

Ok berbalik pada tajok citer aku nyh..hmm sbenarnye aku nyh tidak mempunyai azam tahun baru seperti org-org len..Nak taw knape???This is because aku tahu yg azam tahun baru aku tu tak akan terjadi...lagipon aku nie seorang yg pemalas tapi tak delah malas sgt...hehehehe
hmm..korang ade azam tahun baru???kalau ade kongsi ar dgn aku yerr...


p/s : tengah mencari show event Bunkface & Hujan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest