gig ohh ! gig

 gig flyers. . 
    Ermm . . nak pergi ker tak nak ek gig nih??Kat Kajang tuu..mesti best..!!ermm..ok ahh..my heart said jom pergi..!!Wakaka..!!mase kat Melake ari tuh aku tak dapat pergi so, kali nih aku nak pergi..!!jangan ade yg halang aku ok..!!Sebelom pergi aku kene wat beberape persediaan . . Antarenyer :
  • Kumpol duit [ Paleng kurang RM80 }
  • Siap sedie dengan kamere [ sebab ade band yg dah tour this world ] mesti hebat ..!!
  • Berdoa dengan banyak agar parents aku bg aku pergi kajang..
  • kosongkan perot sebelom pergi coz aku nak makan banyak2 kat sane..!!hohoho!!
  • Batteri phone kene penoh kalau tak nanti lost connection..wakaka!!
Anak buaye makan kijang ,
 Aku da tak sabo nak ker kajang . .!!
ohh..citer pasal gig tuh da abes .. sekarang aku nak citer lak pasal aktiviti aku td..lol..
mood : penat..orang len main baling selipo 10 minit tp team aku ngan team yg lawan aku kat separoh akhir main selame 20 minit tnpe henti..perghh!!Penat + sempot = pepot..wakaka!!lol...
     Tapi team aku memang tetap sempoi walaupon kalah dengan team tuh . . kalah tipis jer..so, tak malu la..hahaha..!!Biler aku dengo budak2 'mentah' bernasyid tibe2 dengan tidak sengaje tangan aku gatal utk memetik gitar..lol..da lame tak petik katekan..haha!!takper2 minggu depan kite ade training so, ko leh petik gitar dgn sepuas2nyer yer encik akip..!!lol..
    Ermm..nothing to say lg...ngok la the dancing frog nih..best2..!!aku nak wat jugak tp katak tak dapat..semue saiz cam semot...wakaka!!







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest