Ramadan dinantikan......

Salam sejahtere kepade korang semue and kaum keluarga korang yg berade di sebelah korang ataupon yg tengah memerut...huhuhuhhu...tinggal berape hari jer lagi umat islam nak berfasting..so, kepade reader-reader humblemodest[dot]blogspot korang da ganti belom???hahahahha!!lebih baik korang ganti...jangan jadi macam aku suda..aq ni jnis mls nak ganti puase coz aku x ponteng puase pon..hehehehehe (ni dikire bongkak kerr??)

errmmm...15saat 2detik yg lepas aku terime gambo daripade kawan pompuan aku (Think Positive..!!)
korang nak tengok gambonyer..??siyes aku ckp biler orang-orang Johor tengok gambo tuh mesti dyorag naik hangin...juz like me..!!nilah gambonyerr...
[
[
[
[
[
[
[
[
ehhh..!!silap-silap..!!bukan gambo ni...!!ni gambo empunyer blog humblemodest[dot]blogspot aka aku yg tengah men ntorok-nyorok dengan sape nta...(macam budak kecik)

nilah gambo yg sebenarnyerr......
(klik untuk membesarkan  imej)

aku da xbole komen pape lagi da coz aku da puas maki hamon mak cik nih...
sebagai orang laki aku mesti cool and sabar (cehh..!!ayat macho siot)huhuhu..
aku cube untuk memberhentikan tangan aku daripade menekan-nekan keyboard nih
tapi xbole...arghh..!!alasan ape yg aq nk gune untuk memberhentikan tangan aku nih..??!!
errmm....Ok la sampai disini saje aku nak pergi masak meggi..perot da bershuffle nih...
tapi sebelom tuh korang bace la panton yg dicipte oleh Dr. Stupid
dua tige anak ikan berlari,
 mane nak same dengan kerete ferrari,

dua tiga bole kucari,

sorang lagi mane aku nak cari,



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest