3 kosong



perjalanan aku untuk sampai ke Afrika sungguh jauh...terlalu jauh..!!
fuuhhh..!!
aku tidak minat FIFA World Cup. Aku cuma minat Chelsea. tidak kira Carlo Ancelloti dipecat atau Joe Cole pindah ke Tottenham atau David Villa datang ke Stamford Bridge tetapi jiwa aku tetap dengan Chelsea...
bukan Liverpool dan Man u seperti yg disukai oleh abg aku dan fotografer skolah aku...(agaknyela)
                                                                          (fotografer)

hmmm....adakah mamat ni akn menjadi fotografer atau menjadi paparazi satu ati nanti..???
satu kemusykilan bg aku...

p/s : 3 kosong. jumlah jaringan Chelsea apabila menentang Stoke City mlm ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest