Perhatian!!

 

 (click untuk tumbesaran gambo ini)
Walaupon google pagerank aku tak naik2,
tapi blog aku telah membuktikan yg dia tak perlukan google pagerank..huhuhu
dah lame tak update blog..
asek join contest sampai terlupe nak update blog nie yg dah berhabok

Kepada blogger yg da join contest aku..
aku ingin mintak maap kat korang coz 
aku terpakse batalkan contest tu
coz tak dapat sambutan yg hangat daripada blogger-blogger yang lain..
sedihnyerr...
(selamat duit aku)
nampaknyerr aku kene tingkatkan lg traffic blog aku nie..
hmm...
Cuti yg membosankan..
minggu yg memboringkan aku..
bulan yg memeningkan aku
dan bunyi mercon yg memekakkan telinga aku
Abez jer cuti teros ujian...
geram betol!!
dah la banyak bab yg aku tak paham lg..
Arghhh!!!
P/S : Chelsa menang 4-1 dengan Cardiff City..berita yg mengembirakan aku dan kipas-susah-mati Chelsea






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest