Aku benci update BLog...


Dah lame dah aq pendamkan perasaan aku nie...Aku sakit hati betul update blog aku nih..
Walaupon sebenarnya.....
 

  •       Aku suke BLOG aku..
  •       Aku suke kengkawan baca entri2 aku..
  •       Aku suke update widget blog aku..
  •       Aku suke baca shoutmix aku..
  •        Aku suke gune perkataan Blogwalking kat shoutmix kengkawan aku...
  •        Aku suke menjenguk Blog kengkawan yg aku follow..
  •        Aku suke balas lawatan kengkawanku...
Tapi...Aku benci bile kengkawanku hanya tahu membaca jerr!!Bukannyerr nak komen!!Tapi adelah juge segelintir kengkawanku yang beri komen lepas bace entri aku..Itupon org yg sme jerr!!


So, kepada kengkawanku yg membaca entri di Blog aku,Tolonglah komen yerr..Bukan ape aku cume nak korang bagi semangat kat aku untuk terus menjadi Blogger yg berjaya suatu ari nanti..

3 ulasan:

  1. hehe.. klaka..

    k.. slalu2 la update blog..
    nt slalu2 sy comment..
    kuangkuangkuang~
    :p

    BalasPadam
  2. wah3....mrh nmpk...sbr je ek...wlau cmne pn akk tetp setia m'beri komen kat akip..heheh

    BalasPadam

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest