laptop Acer Aspire One untuk dimenangi.....

Tentang post ini : baiklah..setelah sekian lama aku tak update blog,,,kali ni aku akn update blog aku wat kali pertama..hari ini,saat ini,detik ini aku akan menunjukkan satu transformasi...hahahha da mcm AF8 lak..buat kali pertama aku akan mengunakan HM sebagai pengganti kepada Humblemodest atau AKU...teroskanlah membaca...
Anda ada blog?Anda sentiasa update blog anda?Nak menang sebuah laptop Acer Aspire One seperti yang anda lihat kat gambar atas ni (atau KLIK DI SINI untuk dapatkan detail)? Jika YA, sila la baca post ni yer.
Denaihati, sebuah blog yang popular dengan tagline’nya HIDUP UNTUK MEMBERI ada menganjurkan sebuah contest yang cukup-cukup mudah dan ianya terbuka kepada semua blog yang ada kat alam maya ni (forum, komuniti dan website tidak diterima).
Apa yang best’nya dalam contest ni ialah, Denaihati telah menyediakan 2 buah laptop Acer Aspire One untuk dimenangi. Wow! mantap tu.
Baiklah, HM percaya yang anda tak sabar-sabar nak tahu bagaimana untuk menyertai contest tersebut. So, sila baca details kat bawah ni yer.
1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri bebas tentang contest dan tinggalkan komen penyertaan di ruang komen, link penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat Saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog…nama blog berserta link…
Contoh:
Saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog humBlemodest
2. Follow Twitter DenaiHati di http://twitter.com/denaihati
3. Follow Facebook DenaiHati di http://facebook.com/denaihati
Macam, jelas kan?
Untuk anda yang tertanya-tanya bagaimana untuk memenangi laptop tersebut, kat bawah ni sedikit keterangan yang diberikan oleh penganjur.
Hadiah Acer Aspire One yang pertama akan dihadiahkan kepada blog yang menjadiTOP REFERRER TERTINGGI sepanjang 2010 berdasarkan analisa Google Analytics. Cara untuk menjadi TOP REFERRER adalah bebas. Mungkin dengan cara menampalkan banner DenaiHati di sidebar atau sering letakkan link DenaiHati.com dalam setiap entri baru di blog.
Hadiah Acer Aspire One yang kedua pula akan dihadiahkan kepada PENGOMEN TERBANYAK sepanjang 2010. Bermula dari bulan Mac, PENGOMEN TERBANYAK akan mendapat ganjaran ruang iklan percuma selama 1 bulan. Kepada BLOG yang rajin mempromosikan contest ‘DENAIHATI’ akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya, maka lebih besarlah hadiahnya.
Sebagai tanda terima kasih daripada DenaiHati, semua blog peserta contest akan disenaraikan di BLOGROLL untuk berkongsi ranking PR4 yang disandang oleh blognya.
Penutup..
Tarikh tutup pada 31/12/2010 (jam 11.59pm)
*Keputusan pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest
Contest disponsor oleh:
Alansarproperties.com – Sedia menjual lot banglo/banglo sekitar Selangor dan KL
www.xztly.com – Organising or managing communications, campaigns and events
Anisha Online Mall – Pemborong stokin wudhu Malaysia
Untuk lebih lanjut, boleh baca kat blog penganjur DI SINI. Makaseh..
P/s: Saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog Denaihati.com (via twitter). Jadi, tunggu apa lagi? Jom sertai contest ini sekarang dan menang laptop Acer Aspire One!

1 ulasan:

  1. Terima kasih join contest. Dijemput untuk komen dan berkongsi idea di #denaihati cuma jangan lupa mesti sekurang2nya 7 perkataan. Tq

    BalasPadam

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest