HeartBeat

Sekarang nih da ramai blogger yg pasang HeartBeat kat blog dyorang .. Aku pon tidak terkecuali untuk memasang HeartBeat nih .. Ade yg cakap HeartBeat nih senang nak dapat earnings .. Sebab tu aku cube untuk memasang menatang nih kat blog aku ,,

bukti aku dah pasang HeartBeat
(sile abaikan iklan nuffnang tuh)

Jadi aku sarankan kat korang yg memerlukan duit , Jom join HeartBeat nih .. senang jer care nak daftar dan pasang iklan nih kat blog .. sesenang petik buah durian aw .. click this (sini) untuk ke main page HeartBeat ... Dan klik kat (sini) kalau korang nak cara-cara memasang dan mendaftar HeartBeat .. bagi sesape yg gune nuffnang ,, korang takperlu risau sebab status Glitterati korang tak akan hilang sebab HeartBeat nih bukanlah pesaing nuffnang seperti advert dan lain-lain (malas nak taip panjang-panjang)

Chow !
P/S : Menipu , tertipu , Ditipu ... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest