tired + penat = ???

Fuuhhhh..!!penat sungguh aq ari ni...dari pagi sampai la ke petang aq ade kat ADTEC untuk menjoinkan diri aq ke Seminar Berita Harian PMR 2010 khas untuk form3 jerr yerr...bagi aq 10saat..aq nak tenangkan diri aq dlu...tarik nafas!!!hembos..!!!tarik nafas..!!hembos..!!tarik nafas..!!hembos..!!
   Walaupon aq ketiredan atau lebih dikenali sebagai kepenatan aq tetap gembire sebab cikgu2nyer sporting..!!and budak2 yg join pon turut sporting mcm aq..!!bukannyer sporting lisbon aww..!!hehehehhe
Aq bertambah gembire apabile aq berjumpe ngan member2 lame aq (dak2 SMAPR)...2tahun xjumpe diorang akhirnya tuhan makbulkan jugak doa aku tuh..Allhamdulillah..!!Second time aq ngok dyorg mmg terkjot berok aq dibuatnyerr..semue muka matang2 termsok la aq..hehehhehe...
   Walaupon aq heppy tapi sebnonyer ade maksod yg tersirat di sebalik kehappyan aq tuh...aq sebnonyer xberape nk puas aty la ngan penganjur nye uh...mane xnyerr da la baru lps ujan tp dye ley bukak air-cond..sjok gilerr...!!!mengecold aq dibuatnyerr....xper2 sok aq akn bwk sweater aq tuh..bak kate pepatah sediakann sweater sblom kesejukan..mwahhahaha..!!!BTW...seminar td memang terbaik woookk...!!!hahahhahahaha

pssttt : gambo yg kat ats tu bukan gambo sebenar yerr...kalau nak tengok gambo yg sebenar belilah bero=ita harian

Tiada ulasan:

Catat Komen

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest