Wali Band - Tomat (tobat maksiat)

Lagu nie memang btol-btol menginsafkan aku..huhuhuhu
Biler dengo lagu nie jer aku teringat mase aku dengan kengkawan aku melepak kat depan galeri sejarah sekolah sambil dengo lagu nie kuat-kuat..nasib baik speaker nset kawan aku tak rosak...huhu
kepada pembaca-pembaca blog aku..cepat-cepatlah korang bertaubat yerr
dan tak lupe jugak kat mat-mat rempit yg selalu wat maksiat aku cadangkan korang dengo lagu nie...




dengarlah hai sobat
saat kau maksiat
dan kau bayangkan ajal mendekat
apa kan kau buat
kau takkan selamat
pasti dirimu habis dan tamat

bukan ku sok taat
sebelum terlambat
ayo sama-sama kita taubat
dunia sesaat
awas kau tersesat
ingatlah masih ada akhirat

astaghfirullahal'azim

reff:
ingat mati, ingat sakit
ingatlah saat kau sulit
ingat ingat hidup cuma satu kali

berapa dosa kau buat
berapa kali maksiat
ingat ingat sobat ingatlah akhirat

cepat ucap astaghfirullahal'azim

pandanglah ke sana
lihat yang disana
mereka yang terbaring di tanah
bukanlah mereka
pernah hidup juga
kita pun kan menyusul mereka

astaghfirullahal'azim

repeat reff:

cepat ucap astaghfirullahal'azim

repeat reff:

cepat ucap astaghfirullahal'azim
cepat ucap astaghfirullahal'azim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

kutukan korang

Related Posts with Thumbnails
Copyright@ Blog ini adalah hak milik Humblemodest